Jedná se o celodřevěný, vyztužený hornoplošník s rámovým trupem s diagonálními výztuhami. Křídlo je dvoudílné, dvounosníkové s diagonálními výztuhami.
Profil křídla vznikl vývojem z profilu Zö-35. Náběžná hrana je potažena překližkou, zbytek plátnem. K trupu jsou obě poloviny křídla připojeny zámkovým kováním, které se zajišťují zvednutím křídel do vodorovné polohy a připojením čtyř horních lanek, která se pak napínají jedním centrálním šroubem na pyramidě.
Zadní část trupu je potažena plátnem a slouží jako kýlová plocha. Ocasní plochy jsou obvyklé dřevěné konstrukce, směrové kormidlo je částečně aerodynamicky vyváženo.
V přední části na konzole je umístěno pilotní sedadlo. Ruční řízení je pákové, nožní šlapkové, převod je proveden ocelovými lanky. Křidélka jsou difernciována. Vpředu na konzole je umístěn hák pro start gumovým lanem a vypínač pro start navijákem.
Přistávací zařízení tvoří jasanová lyže, odpružená spirálovými tlumiči, takže kluzák snese velmi tvrdá přistání.
Rozdíl váhy pilotů je možné vyvážit závažím, upevňovaným v přední nebo zadní části trupové konzoly.
Pro zlepšení letových vlastností při pokračovacím výcviku byl kluzák opatřován lehkou překližkovou gondolou, částečně potaženou plátnem.
Technická data
Rozměry
Rozpětí 10.41m
Délka 6.28m
Nosná plocha 16.5 m2
Hmotnosti
Prázdné letadlo 107 kg
Hmotnost letová 210 kg
Plošné zatížení 11.5 – 12.7 kg/m2
Výkony
Klesavost 1.30 m/s
Klouzavost 1:10
Minimální rychlost 45 km/h
Optimální rychlost 50 km/h
Max. rychlost ve vleku navijákem 60 km/h
Max. rychlost v autovleku 60 km/h
Maximální rychlost 115 km/h